The One appartements neufs à vendre – Immobilier neuf Bruxelles | Qubrik

Bij Qubrik kan het!

Makelaar worden

Zelfstandig makelaar worden zonder administratie en zonder investering? Bij Qubrik kan het echt!

Wij zijn ervan overtuigd dat een vastgoedmakelaar 100% van zijn tijd vastgoedmakelaar moet zijn. Focus op ‘the basics’ dus! Daarom stellen wij u een fantastisch concept voor, waarbij u geen infrastructuur- of personeelskosten hoeft te dragen. Bovendien staat Qspot in voor een compleet centraal administratief beheer. Zo kunt u zich maximaal inzetten voor uw prospects en bestaande klanten. Bovendien krijgt u dankzij ons uniek vastgoedplatform een groot aantal investeringspanden in portefeuille die u bovenop uw eigen panden ook aan uw klanten kan aanbieden en waarbij u een commissie verwerft bij verkoop. Aan de slag gaan als Qspot Agent vereist kwaliteitsvol, gemotiveerd en zeer gedreven willen werken. Voor al uw inspanningen mag u vanzelfsprekend rekenen op een ruime vergoeding, op basis van een transparant, een eerlijk en zeer verlonend commissiesysteem. Geen administratie dankzij centraal administratief beheer, geen infrastructuurkosten, geen personeelskosten, zeer uitgebreide vastgoedportefeuille een eerlijk en zeer verlonend commissiesysteem. U bent beginnend makelaar of hebt reeds een aantal jaren ervaring? U beschikt reeds of zeer binnenkort over een BIV-nummer? Wilt u deel uitmaken van een dynamisch en snel groeiend bedrijf, waarbinnen de lat zeer hoog ligt, maar waarbinnen een zeker aantal doorgroeimogelijkheden bestaan? Contacteer ons! Na het bekijken van uw kandidatuur nodigen wij u graag uit voor een vrijblijvend gesprek waarbij wij u ons voorstel in alle transparantie uit de doeken doen.

Eerlijke, transparante en motiverende commissies

The One appartements neufs à vendre – Immobilier neuf Bruxelles | Qubrik

Lid worden

Word lid van een gepassioneerd en gemotiveerd team om van Qubrik dé referentie in onroerend goed te maken.

Jobs

Projectmakelaar residentieel vastgoed (m/v)

Functieomschrijving

U bezoekt potentiële kopers (zowel eigen bewoners als beleggers) voor nieuwbouwprojecten in Vlaanderen en Brussel. U informeert hen over de specifieke voordelen van onze projecten zodoende een eventuele vastgoedtransactie te initialiseren. U wordt ondersteund door één van onze senior verkopers evenals verscheidene ervaren collega’s

Profiel

  • U beschikt over een BIV erkenning of U bent bereid om een erkenning met onze hulp te bekomen
  • U heeft commercieel inzicht
  • U bent enthousiast, gedreven en communicatief sterk
  • U bent een geboren onderhandelaar
  • U heeft een winnaarsmentaliteit en U geniet ervan om mensen te kunnen overtuigen.
  • U heeft geen “9 to 5” mentaliteit
  • U bent in het bezit van een Rijbewijs B
  • U heeft een ontluikende passie voor nieuwbouw vastgoed en U begrijpt als geen ander de stabiliteit en de waarde van een eigendom.
  • Een eerste ervaring in een verkoopfunctie is een voordeel
  • Zeer goede kennis van beide landstalen is een must.

 

Vereiste studies:

  • Academische / Bachelor
  • Kandidaten gelijkwaardig in ervaring komen ook in aanmerking voor deze vacature.

 

Aanbod

  • Free lance statuut met een aantrekkelijk commissiesysteem.
  • Projecten evenals kandidaat kopers worden aangeboden door het bedrijf.
  • Boeiende job met reële doorgroeimogelijkheden in team management en project inkoop.
  • Promotie van kwalitatieve binnenstedelijke nieuwbouwprojecten, vakantie vastgoed, studentenhuisvesting, zorg woningen, publieke parkings.
  • Leuke werksfeer in een jong en ervaren team met een hoge vrijheidsgraad.
  • Een doorgedreven ‘on the job’ training.
  • Afspraken met actief zoekende beleggers naar nieuwbouw vastgoed vanaf werkdag 1.
  • De mogelijkheid om een BIV stage aan te vatten.

 

Solliciteren

Management Assistant

Functieomschrijving

Als Management Assistant ben je een echte administratieve ‘duizendpoot’ met veel zin voor verantwoordelijkheid. Je ondersteunt zowel het Management, het Sales Team als de Marketing Manager.

  • Je biedt administratieve ondersteuning in het verkoopsproces
  • Je bent het telefonisch aanspreekpunt op kantoor
  • Je behandelt de facturen, post en zorgt voor een gerangschikt klassement
  • Je zorgt ervoor dat het kantoor niets te kort komt op vlak van supplies
  • Je werkt mee aan de organisatie van events samen met de Marketing & Sales Manager
  • Je bent verantwoordelijk voor up-to-date houden van onze prijslijsten en CRM
  • Je zorgt voor de vlotte doorstroming van de informatieaanvragen naar het Sales Team
  • Op termijn wordt je verantwoordelijk voor het administratief begeleiden van onze klanten tijdens het verkoopsproces en onderhoud je contacten met leveranciers en notariaten

Profiel

  • Je bent tweetalig (NL/FR)
  • Je hebt zin voor initiatief en kan autonoom werken
  • Je kan vlot werken met technologie zoals een CRM, Microsoft Office en Social Media
  • Je hebt al een bepaalde ervaring als administratief (vastgoed)bediende
  • Je bent flexibel en staat te springen om bij te leren

 

Aanbod

  • Een full-time vast contract met flexibel uurrooster
  • Verloning bespreekbaar en in verhouding met ervaring
  • Een erg afwisselende job in een zeer dynamische werkomgeving
  • Opleidingen via het SF323
Solliciteren